tisdag 8 september 2009

Första Sjulsarvsfilmen!

Här är en liten snutt på när Ludde brakar iväg på den första delen av Sjulsarvsslänten. Det var en aktiv kväll i skogarna! Efter några meters nyhackande tillsammans med Ludde (snyggt jobbat i måndags, Per!!), tog jag Hopptornsstigen ner och mötte Niklas Å, Ogge och en ny adept med sin lille son, som drog sina cyklar uppför downhillbanan för ytterligare ett åk.



Tyvärr var "filmen" slut i min kamera, annars hade jag ju tänkt göra en film nerför "High Five" också... Men skakigheten på cykelhjälmen gör nog att jag byter till downhillhjälm och ett annat fäste för kameran (ContourHD) för det.

/Niklas

6 kommentarer:

  1. Ser riktigt bra ut! Något tramptag här, något nyp med bromsen där men mest pumpa fart. Så ska den ultimata flowstigen vara!

    SvaraRadera
  2. hehe..."high five" stige. Ja varför inte...

    SvaraRadera
  3. Ska bli skoj det där. Riktigt skoj!

    SvaraRadera
  4. Jag cyklade runt en sväng ikväll innan det blev mörkt och gjorde två vändor nerför sjulsarvspartiet. (Vad förvånad jag blev över stenrösehoppet/kullen/grejen mot slutet av den grävda stigen. :) )
    Håller med om att det är bra grejer på gång här. Riktigt roligt.
    En sak som slog mig är hur evil stenbumlingarna vi lade nedanför Pers grandpa-hopp ser ut när man kommer uppifrån - men de funkar, inte en chans att man kommer på tanken att försöka rulla över där. :)

    SvaraRadera
  5. Kul att få se film från kameran Niklas! Bra köpt!

    SvaraRadera
  6. Hihi, ja, det lär bli fler filmrullar framkallade ur den manicken under hösten om man säger så.

    SvaraRadera